2013 m. gruodžio 20 d., penktadienis

Akis

Stoviu perono priekyje prie pat bėgių ir žiūriu į tolį, nes esu traukinio pranašė. Traukinio pranašas žiūri į tolį, kada gi atvažiuoja, todėl kitiems reikia tik sekti jį viena akimi. Jei pranašas apsisuka ir pradeda eiti palei bėgius, tai reiškia, kad traukinys jau čia ir visi stojasi lipti. Pranašas yra tas, kuriam labiausiai reikia važiuoti, kuriam šalta ir norisi miego, kuris labai alkanas.

Kai buvau maža ir man ką nors skaudėdavo, tai reikdavo, kad mama pabučiuotų ir viskas. Ne viskas: dar reikdavo, kad ilgai būtų, daug guostų ir žiūrėtų į mane. Vėliau sutikau žmogų ir jis man sakė: „Žiūrėk į mane.“ Žiūrėjau, bet man pasirodė, kad aš pirma pasakiau ir taip nesąžininga.

- Mama, aš užsigavau akį!
- Ateik, pabučiuosiu tau tą akį.
- Nee, nebučiuok akies, negalima!

Vis tiek. Pabučiavo man patį akies obuolį. Daug kas galima. Ir dabar reikia akies obuolio pabučiavimo, nes dažnai nežiūriu, ką matau, ir skauda.

Būna, kad eina mergina basomis per gruodą ir pradingsta už kampo. O aš esu traukinio pranašė, nes tolumoje išnyrantis traukinys yra akies obuolio pabučiavimas. Nes visada atrodo, kad tas traukinys kur nors nuveš.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą