2014 m. vasario 23 d., sekmadienis

Širdis

Mūsų name gimė kūdikis, bet ne aš, ir dažnai verkia. O mano širdis plaka bet kokį ritmą.

Kitą dieną ateina M. ir atneša širdies vandens. Tikro, nealkoholinio. Paduodu savo purviną pulsuojančią dalį. „Ką tu su ja veikei?“

Tai retorinis klausimas, bet aš pasakysiu. Daugiausiai nešiojau. Visų pirma ant padėklo, tada kulnuose. Vėliau ji pasikeitė ir nešiojausi ją užantyje. Keletą kartų mečiau į svetimą daržą, bet visada susirinkdavau.

Spurda ir nieko nesako. „Gal vėl žaidžiam protą ir širdį?“ – erzinu. Piktai žiūri. „Beprotė“ – galvoja.

Mes ją išprausėm, o vėliau atėjo komisija ir pasakė, kad mano širdis stipri ir sveika, tik aš jai visai nepadedu plakti.

1 komentaras:

  1. Rašysi apie kūno dalis? Kaip visgi gaila, kad ne mediciną studijuoji.

    AtsakytiPanaikinti